Pro dvanáctiletého Metoděje byla školní docházka extrémně stresující. Každé ráno budil maminku a domáhal se procvičování matematiky nebo angličtiny, protože se bál, že mu to ve škole nepůjde. Metoděj má diagnostikovaných několik poruch učení, a proto bylo zvládání školní látky občas na hraně jeho sil. Rozhodli jsme se kontaktovat jeho třídního učitele a zkusit společnými silami Metodějovi pomoci.
Metoděj se s námi doučuje už druhý školní rok, a kromě zlepšování prospěchu se snažíme i zlomit jeho nedůvěru ke škole. Ze školy měl totiž skoro panický strach. Myslel si, že nemůže nikdy zvládnout takové množství úkolů, které ve škole dostává, a často kvůli tomu ani pořádně nespal. Měl velmi nízké sebevědomí a věčně se podceňoval.
Měl ale vstřícného pana učitele, se kterým jsme se i s rodiči sešli. Tak vznikl individuální plán, který umožňuje Metodějovi plnit úkoly v takové míře, jakou zvládá. Už nechodí do školy tak vystresovaný, je mnohem víc v klidu, a dokonce se mu i zvýšilo sebevědomí. Je skvělé vidět, že když se chce, tak to jde. Díky otevřené komunikaci a ochotě řešit potíže dětí, které to nemají úplně jednoduché, se Metodějovi otevřely dveře ke vzdělání. Posíláme velké díky do Základní školy Dolní Chabry!